internet, burn och lite annat.

sitter här och försöker få internet att funka, ska sova alldeles snart.
Spotify funkar inte, inte mikkas blogg så jag vet inte om hon har skrivit nå nytt.
hotmail funkar inte och en hel massa andra saker.. usch hatar när det blir såhär..
aja, skoldagen var härlig, vädret var härligt.
när jag kom hem såg jag tv med elias, bara så alla vet älskar jag min bror ( trotts att han är galen och knäpp)
mamma ville ha mig till stan så jag satte mig på bussen och mötte mamma, vi köpte lite saker och tog sen bussen hem.
Pratade med karin, rökte och pratade med jenny, åt middag (mums, davids afrikanska mat är alltid lika god!), såg film, sen precis när jag tänker sova så kommer en jenny in i mitt rum :O
så jag stod ute med henne ett tag, sen fick jag internet som verkligen hatar mig.
okej, nu funkar spotify..
Sitter här med ett glas burn, tokio hotel spelas och försöker verkligen lära mig de nya låtarna, är ju inte så lätt som man kan tro..
har inte lyssnar på mycket på de engelska, inte lyssnat de tyska heller.
kan verkligen inte många. men .. usch skäms nästan..
varit mina favoriter i flera år nu, och jag kan inte deras nya album.. pinsamt som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback