gårdagen.

gårdagen var awesome!
mikka sov ju hos mig och vi vaknade vid halv 7, åt lite frukost (fantastiskt för att vara mig och mikka), pissade och lite sådant.
tog bussen någongång innan 7, satte oss i skolan halvnervösa och allt..
i skolan var det great, taggade som tusan på skolan var jag och mikka.
köpte cola och sånt på någon rast :)
skulle se en teatergrej som treorna hade gjort som examengrej.
den var rolig men jag och mikka orkade inte vara kvar så vi drog.
satt i klassrummet ett tag innan bussen till stan gick.
på bussen var det väldigt fullt och jag har kommit på att jag ska bli gymnast eller något.
har ju så jäkla bra balans.. HA! snarare tvärtom XD

mikka pratar som tusan i sömnen,stönar och har sig gör hon också xD
HEHEHE xD


sitter i skolan nu, ska ha svenska och skriva om min identitet.
eller ja, ska tydligen se en film..
HA! lycka till med att se något på skärmen när man sitter så snett man bara kan och är närsynt..
aja, hare!'

gammal bild.. från i början av 2008.
men jag gillaren xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback