För att slippa känna efter hur dom egentligen mår.

jag är väligt lat när det gäller bloggande?
äsch, min blogg så skitsamma.
händer inte så mycket i mitt liv ju, jag misslyckas hela tiden med skolan.
och det är inte kul att skriva om.
det blir såhär.
"hej idag misslyckades jag med skolan, var hemma och kanske gjorde något på kvällen, hejdå."
nej, inte roligt alls.
men i alla fall.
i söndags åkte jag till sara, vi satt och pratade ett tag om allt.
den brudn är riktigt skön att prata med.
Sen tog jag, sara och yasmine bussen till stan och det köptes cider, redbull och pucko på ica och sedan satte sig dom på subway och kkkkäkade lite.
sedan tg vi busssssn hem till sara igen, satt och drack lite siiider och cola.
kastade ballonger, lyssnade på musik, ritade, pratade och skrattade.
det var trevligt, har nästan inte mått så... skönt var det.. jag hade det skönt.. och det har jag inte haft på länge.
idag fick jag ett sms av sara där det stod
"följ med mig på stan, måste köpa något för nationella imorn"
och ja jag följer tänkte jag :)
snäll som hon är så lånade hon ut pengar också..
och så fick jag ett sms "skynda ta 96an sju över!"
det betydde att jag behövde springa ut till bussen, tog på mig koftan fel väg och glömde strumpor, men hann med bussen gjorde jag!

kom hem och nu sitter jag här, men en tom cola burk, uppäten choklad och en nyöppnad burn.
och är förövrigt jätte kissnödig.
så, nu är kissnödigheten borta!
och släppte in min lilla kisse, trodde jag hade fått en annan katt.
satt ju en svartvit katt utanför min dörr.
men det visade sig vara min vanliga långhåriga svarta katt bara lite mycket snöig.

och han har inte fått den uppmärksamheten han borde få här på bloggen så.
nu kommer några bilder på han.




så såg han ut samma kväll som han hade kommit hem till oss.







min lille gulle..
usch, nu när jag såg sakima och neo på sista bilden började jag sakna sakima..
aja många bilder på neo. men han är vacker.
en persier/birma född 06.12.31  23.59.
Kommentarer
Postat av: sara

den där katten är söt

råstora ögon



vi äger på att vara spontana

spontanitet äger

åh

2010-02-11 @ 14:19:07
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

han är söt, stora gula ögon har han, mysigt :)



det äger att vara spontan!

2010-02-16 @ 00:51:04
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback