fantestical... (fkn video på youtube) 3 inlägg på en natt!

ni sitter jag här i min säng med en liten skål med6 st marinerade vitlöksklyftor.
det är tvillingen som är grunden till att jag älskar sådana.
när jag var hos henne första gången smakade jag dem.
och älskade dem..
för varje gång jag köper sådana och äter dom blir dom bara godare!
det bästa att att man kan använda marinaden senare.
det brukar bli att använda det till varmamackor! (aka toast)
men den här gången blir det till fredags middagen som jag ska laga!
det blir kul, har inte lagat mat på ett tag.
längtar verkligen efter att få laga en av mina favvo rätter! :)
lina kommer ju på fredag också, det blir härligt! :D

måste bara sno några rader ur en låt.
shit vad det stämde på mig. ( fast det är pinsamt värre att det är en hannah montana/miley cyrus låt.)
och ja jag kollade på hannah montana the movie inatt!

"I can almost see it, That dream I'm dreaming but there's a voice inside my head sayin, You'll never reach it.
Every step I'm taking, Every move I make feels lost with no direction.
There's always going to be another mountain, I'm always going to want to make it move,
Always going to be an uphill battle, Sometimes I'm gonna to have to lose,
Ain't about how fast I get there, Ain't about what's waiting on the other side,    It's the climb."


det stämde så läskigt bra med hur det känns så nu.
fast visserligen sjunger hon att hon inte ger upp..
vilket är problemet att jag faktiskt ger upp.

men mmmmmmm mums med marinerade vitlöksklyftor!
hittar ingen bild så ja..
snart är det skola!
blir att gå till kuratorn för att prata lite..
inte för att jag har en tid, men jag känner att jag måste.
ska äver prata med lärarna om imorn och måndag! :D

okej, nu ska jag försöka att inte skriva mer.


förövrigt ger jag snart upp och färgar håret mörkt igen!

är nästan helt less på mina "blonda" "slingor"
inte för att det är slingor, men jag trivs bättre i mörkt hår!



okej, det sista jag skriver nu! eller ja kommer skriva hejdå sen kanske men iaf nu börjar de sista orden!
mina vitlöksklyftor är slut nu :(

hejdå nu slutar jag för ingen kommer orka läsa och kommentera alla!


Kommentarer
Postat av: Nessa

jag gjorde ett test för nån dag sen och då fick jag samma låt som du tog rader ifrån :O tyckte bara att det var coolt :)

2010-02-11 @ 13:34:32
Postat av: sara

Aldrig smakat det du snackar om!

Det var snyggast när du hade mörkt, och typ en blond sliga! Kommer du ihåg då, när vi satt på min gamla balkong och ölade och gitarrade? Iallfall, som du hade då var assnyggt :D

2010-02-11 @ 14:14:18
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till Nessa:

Fränt! :D:D

2010-02-16 @ 00:48:02
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

jag vet :)

jag vill ha tillbaka det, önskar jag kunde det!

2010-02-16 @ 00:48:44
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: Mikkaa

hah jag orkade läsa hela :D

minns inte HELA dock :(



när du ba "hejdå" trodde jag först du mena att du skulle dö, sen trodde jag att du mena att du aldrig skulle skriva i bloggen igen.. jaja jag är ju som jag är xD gonatt!

2010-02-17 @ 02:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback