Estrella Corners nacho Cheese chips.

mumsigt värre med Estrella Corners Nacho Cheese Chips.
dock är påsarna små och tar slut fort! :(
ni vet estrelle reklamen när dom slickar innuti påsarna när dom har ätit upp allt?
precis så skulle jag kunna göra nu med min chipspåse.
jag är sugen på en semla, en bakelse... kanske en damsugare eller jordgubbscheesecake.
är också grymt sugen på köttfärssås med spagetti och frusen riven ost!
usch vad hemskt det är att vara sugen på mycket men inte kunna få något av det :(
livet är inte rättvist.

dessutom.. tycker det är så trist att fota med min kamera för den har gått och blivit helt knäpp..
så jag fotar sällan längre..
det känns inte bra alls..



aja hare

Kommentarer
Postat av: sara

vänta nu

har du grönt hår

1!!!1!!?

2010-02-17 @ 15:16:15
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

ja det har jag!!!11one!!oneoneone!!! :D

2010-02-18 @ 06:43:43
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: Mikaka

Kom till miiiiig och äääät spaghetiii (A)

hehe, har bara makaroner kom jag på :/



varför fotar du mindre? :(

typ, att du iiinte fotar låter bara inte bra typ =)



aja hörs xD <3

2010-02-18 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback