det är inte roligt att blogga utan kommentarer.

precis som rubriken lyder.
utan kommentarer blir bloggandet tomt, då kan man ju nästan skriva dagbok..
om det inte var för att jag får kramp när jag skriver för hand, för jag håller pennan konstigt ._.


------------------
 Fiskarna.               LÄS! DETTA STÄMMER PÅ MIG! (och lina.. xD)

De som är födda i stjärntecknet fiskarna är goda och moraliska människor, de är mycket omtänksamma och bryr sig om andra människor. Fisken offrar sig gärna för andras skull, de vill finnas till för att hjälpa framför allt dem som har det svårt men också människor i allmänhet och i synnerhet sin familj. De tar ibland på sig alltför mycket känslomässigt ansvar. Ibland skulle de nog må bra av att få prata av sig, att någon annan lyssnade på dem för en gångs skull.

Fiskar är oerhört intuitiva och de är också känslosamma varelser som lätt blir sårade och lätt oroar sig. De kan ibland dra sig undan andra människor och tillvaron. Stundtals kan fisken tycka att världen är en hård och kall plats att leva i.

Hos fisken finns också en konstnärlig ådra och de kan vara väldigt kreativa. De är sökare och konst fungerar många gånger som terapi för dem.

-----

ska till willys snart. trotts min feber.
lillebror fick mig att SPRINGA till konsum för att ta ut pengar åt han.
och SJÄLVKLART hade jag glömt mitt leg så jag fick gå hem igen.
då stannade jag inne ett tag för att värma mig och slappna av innan jag ska åka

Kommentarer
Postat av: sara

JAG KAN BÖRJA KOMMENTERA MER!



fast när du bloggar om dina råttor har jag tyvärr inte så mycket att säga, för kan i princip ingenting om sånt!

2010-02-05 @ 19:37:39
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

jag kan skriva om råttorna på deraaas blogg istället. :D

2010-02-06 @ 03:31:56
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: sara

sv: ingen aning! har inte orkat läsa men står att bilden till vänster är en hjärncell(superförstoratdå) och den till höger är universum! men vet inte om det är så, intranätet ljuger ofta

2010-02-08 @ 13:26:40
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback