Nu är jag i skolan.

Det  var länge sen jag var i skolan. (pga praktikveckorna)
Och nu fick jag ett sms om att jag måste lämna in böcker jag har lånat på skolan.
Så ska väl hem efter skolan och leta rätt på den tredje boken som är i mitt rum någonstanns.
Det känns faktiskt sjukt att vara i skolan.
Känns som att jag har kommit tillbaka från ett långt lov(typ.. sommarlov)
eller som att jag har legat inne på sjukhuset länge, och alla andra har varit i skolan.. bara inte jag.
Jag är helt borta i huvudet.
Är galet sugen på något gott att äta.. men det har jag varit de senaste dagarna.
Har sjukt ont i magen..
Och ja... jag vet inte riktigt mer vad som finns att säga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback