vet nte vad

vet inte om jag ska försöka somna.
när jag väl somnar lär jag nog somna riktigt djupt.
Så jag kommer sova till 3 kanske.
då har jag kastat bort dagen.
just nu skulle jag vilja sitta på tåg och resa riktigt lång.
Ha musik i öronen och bara flyta in i min egen värld.
oj så skönt det skulle vara.
kanske ändå skulle försöka sova?
eller så ser jag en film.. nej.. det gör jag imorn.
ska nog försöka sova iaf. kommer kanske inte gå förän vid 9..
men det är värt att vila iaf.
kanske skulle ta och läsa.. nej.. alldeles för virrig i skallen..
rita? nej inte det heller.. får göra det imorn..
gör imorn till min mysadag.
sitta hemma, läsa, rita, dricka kaffe, cola och äta godis.
läsa mina favoritverser i bibeln.
tänka, se film.
Och vara så social mot min mor som jag bara kan.
måste ta vara på min familj, måste ta vara på den tid jag har med dom.


Oredigerad, misslyckad bild från igår.
men jag totalt älskar den.
Snor ni den då fkn dör ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback