lite info.


old pic på mig och nell

vill ni veta lite om mig?
inte för att någon typ inte känner mig alls läser denna blogg.. tror jag..
aja.


Jag har från att jag var 6 år till att jag var 16 alltid satt alla andra före mig.
Spelade ingen roll hur jag mådde, jag fanns alltid där för andra även om det drog ner mig i skiten.
Förra året insåg jag att jag inte kan hjälpa någon om jag inte själv mår bra.
så jag ändrade mig, satte mig själv först, jag var viktigast och mådde jag dåligt så skulle jag ta itu med det innan jag kunde hjälpa någon annan.
Det var då mitt liv vände, folk lämnade mig eller så fann jag nya.
Nu är jag jag och gillar man inte det får man dra.


jag är spontan, jag gillar inte att planera.
Du gör mig gladast om du hittar på något spontant med mig.
tex. helt spontant åker till stan utan någon anledning, eller något sådant.
spontant, men det måste vara när jag är på rätt humör, ibland klarar jag inte alls sådant.
men jag hatar överraskningar, säg inte till mig att jag ska få en överraskning, jag blir bara arg.
Hatar presenter, hatar att få saker av folk, får dåligt samvete.

Jag älskar närhet, älskar att kramas och vara nära, älskar att dra fingrarna genom hår och allmänt nära.
så krama mig gärna, håll gärna om mig, för jag älskar närhet.


jag är rädd för mig själv och för vad jag känner och gör, men jag framstår som en utåtriktad och orädd person.

jag är svag och har svårt att säga nej, speciellt om du är söt och allmänt trevlig.
men har ändå svårt att säga nej, om man bara ber snällt.

Jag är ärligt, säger jag att jag älskar någon menar jag det, säger jag att någon är awesome menar jag det.
jag ljuger sällan, om så är det lögner som gör att ingen annan skadas.
jag säger också vad jag tycker, gillar jag inte någon visar jag det.
men har jag sagt att jag älskar någon så gör jag det på riktigt och slutar inte älska någon.


jag lyssnar inte på rykten, jag dömer en person för hur den är mot mig.
Så det är inte värt att komma med rykten, jag tror endå inte på dom.

Jag är svag för dig om du kan spela gitarr eller sjunga, svag för dig om du kan spela vilken intrument som helst egentligen, älskar tjejer som spelar musik, älskar tjejer som sjunger.

säkert mycket mer men orkar inte för jag måste kissa.
och kommer bli åttio såna här saker inatt.

Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker om dig

den du är

den du har varit mot mig iallfall

säger inte sånt allt för ofta

(hoppas att jag visar det desto mer, HANDLIGAR ÄR JU TROTS ALLT MER ÄN ORD osvosv)

2010-04-29 @ 23:06:27
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Kjetilruna

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:51:47
URL: http://kjetilruna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback