så liten en 17åring kan se ut att vara.

Sitter i min säng med lakanet väldigt snett och tänker på de underbara människor jag har lärt känna den senaste månaden(?) och kommer fram till att dom är underbara.
känns som att 2010 kommer bli ett bra år!
Ska snart ta mig ork till att bädda så jag kan krypa ner och lyssna på musik.
ska länka till spotifylista också.
How To Save A Life & såärdetibland det är det jag lyssnar på just nu, massa annat också.
men ja..
har haft hål i tungan i 5 veckor nu, känns bra.. men bra känns inte min rygg, den gör ont.
men fdsjskfj måste göra koksalt nu så jag inte blir sen imorn till skolan. crap.
aja, ska göra allt sånt nu.. leta upp ratzen sedan ska jag lägga mig och lyssna på musik och tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback