Tog från pedroponkens blogg.

Jag har tråkigt mår illa och därför gör jag denna

10 favoriter
färg: röd/blå/svart
mat: Grillat, potatisgratäng med sås och massa annnnnnat
band: GD,TH, AiV, You me at six, är alldeles för många egentligen så ja. men 4 av dom iaf.
film: HAHA en massa.
bok: "hanteringen av de odöda - john ajvide lindqvist.""Älskade barn - marie fredriksson." "sista andetaget - Carlton stowers" "Hungerspelen-Suzanne Collins" twilight böckerna, och massamassa andra, älskar att läsa okej?
sport: eh... ne
årstid: Sommar vår, höst
veckodag: måndag, fredag, söndag och onsdag.
tid på dygnet: vetinte

9 nuvarande
humör: inte riktigt säker
smak: choklad
kläder: jeans, tshirt, bh och trosor, men snart trosor bara.. typ..
skrivbordsunderlägg: va?
nagel-färg: eh?
tid: 23.35
omgivning: mitt rum
irritationsmoment: att jag mår illa och vill ha någon nära.
tankar:saknar närhet och undrar om mikka klarar av att jag sover utan bh inatt.

7 första
bästisen: venne
husdjuret: katt
piercingen: öron sen läppen
kärleken: ....
musiken: vet ej
bilen: pappa hade en volvo när jag var liten
kyssen: var nio och hatade det.

7 senaste
cigaretten: level
drycken: eh.. vatten
bilturen: minns inte.
teve-programmet: iinte.. jo vänta såg DH några minuter igår.
hånglet: haha minns inte.. elller.....
slagsmålet: haha..

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: -
brutit mot lagen: ja
pratat med polisen för något du har gjort: ja
nakenbadat: japp!
varit med på teve: ja
kysst en främling: typ?

5 vem
pratade du med senast: mamma tror jag eller neh, mikka
saknar du nu: tvillingen
gick du på bio med sist: Mamma, Elias, Isidor, Simon, My, Elvira, Jörgen & Fia
ringde du senast: Jenny
ska du träffa imorgon: klassen

4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: typ... inget satt vid datorn
du kan höra just nu: Nelson som nyser
du inte kan leva utan: mina nära
du gör när du är uttråkad: vetinte

3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: tvillingen
som du hatar: ha.....
som du tycker är snygga: många

2 antingen-eller
svart eller vitt: Svart
varmt eller kallt: Varmt

1 valfri mening: Kom hit och ge mig närhet?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback