sitter i skolan så ha

Sitter i skolan och slutar snart.
Ska lära oss om photoshop och varför vet jag inte.
jag behövde inte göra det. ägd.
also jösses, har på mig line idag, varför vet jag inte ens, trivs inte.
Linnet är för stort och min bh syns typ hela tiden ._.
inte bra alls.. ska spendera kvällen med Lena och Hanna.
trevligttrevligt.
min cola är slut, men har fortfarande pepsimax hemma.
det var ensamt i min säng inatt... trist men sant.
Nu slutar vi så nu ska jag och mikka nog gå till stan.
ska ringa sara, lovade henne det.
Sen ska jag äta tårta. ;D


HA MITT RUM ÄR STÄDAT! det var det inte på bilden :D
Kommentarer
Postat av: sara

åh, den där bilden.

har jag rätt???

jag står nånstans i hörnet där??

2010-04-29 @ 23:03:30
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback