Sitter här med en burn och corners nacho cheese chips.

inte så smart att äta det nu, mamma håller på med att fixa hamburgare och pommes.
antar att jag ska handla senare så att jag har saker hemma imorn så det blir lättare att laga mat :)
Jag ska ju faktiskt bjuda jenny på middag ;D
härligthärligt, så hoppas på solsken med mig så jag kan grilla!
fast jenny trodde inte på att jag kan laga mat ._.
det ser ut i mitt rum som om en 12årig thnörd bor här.
en som kan spela gitarr och är totalt inte nogrann med småsaker.
spela gitarr kan jag inte med det andra stämmer xD
men ska försöka städa småsaker också.
men chips och burn är för gott för att lämna..
nu ska jag göra lart min video, måste hitta en dum låt..
funderar på en green day låt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback