p.s

Jennie Mikaela Carlström
I'll stand by you until the day i die.



mikka, jag älskar dig.
Jag älskar att vara med dig 27/7
älskar att ha någon att dela livet med, älskar att du finns i mitt hem.
att jag kan säga att VI går hem.
Älskar att vakna och du peppar mig.
Jennie Mikaela Carlström, Du är en syster för mig.
Jag delar mitt liv med dig, du är en del av mig.
Du är något av det bästa jag har.
jag vill aldrig förlora dig.

Du får mig att skratta varje dag.
Du låter mig vara tyst om jag behöver det.
Du låter mig vara sur och arg utan att klaga på mig.
Du är där, in i det sista.
Du står vid min sida och står upp för mig när jag inte gör det.


De senaste 3 dagarna, de senaste 3 nätterna har jag insett hur mycket jag älskar dig.
Utan dig skulle jag inte kunna leva, utan dig skulle jag vara tom.
Du är verkligen en syster, en syster jag inte kan tänka mig ett liv utan.
du är min syster-med-samma-pappa-men-en-annan-mamma-fast-våra-mammor-var-gifta-sen-skilde-dom-sig.


// Ludde

 


Kommentarer
Postat av: Jennie Mikaela Carlström

Finner inga ord. Helt ärligt.

Bara "aaaw och en rörd min och massa tankar

Bara för att jag inte kan finna några ord (ta int illa upp :]) så säger jag bara detsamma!

Jag älskar dig!

2010-04-21 @ 04:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback