okej nu kan jag skriva om gårdagen.

Vaknade och drog till skolan, fick reda på att vi inte hade temadag så vi slutade 11.10.
mikka och jag åt, drog till syon och fixade lite sen var vi på stan vid 12.
Och var med yasmine första taget hon åkte hem och lämnade jackan,
Sen kom jensan till stan, Hur vi mötte henne vet jag inte alls, det minns jag inte xD
Jag mikka och jensan blev förföljda och mikka och jag tog reda på vad för piercing vi ska ha i tungan sen när vi ska byta.
Sen kom Henke och jenny drog, sen kom yasmine, och vi gick runt.
Mötte mamma och fick en tjuga av mammas kompis maria så jag kunde äta.
Gick till caféstation och mötte Jenny och sara.
Vi gick ner till hamnen och min flaska med saltvatten åkte ner i älven och mikka räddade den.
Vi satt där och drog till hm när det blev för mycket insekter.
På hm hade i stort sett ala insekter i håret hela tiden :O
var dom kom ifrån vet vi inte!
Efter hm såå... vet jag inte.
vi gick runt en hel del.
eh.. malin kom också någon gång, sen skulle dom på mias och äta och jag, mikka och yasmine gick till donken.
Efter det så har jag inte en aning om vad vi gjorde.
Sen drog yasmine hem och jag och mikka gick till vasakyrkan.
då var klockan halv sju tror jag.
Mikka drog hem halv nio och jag stannade kvar och pratade med awesome tjejer.
tog bussen hem kvart i 11 och konstaterade att dagen hade varit awesome och jag hade varit med awesome personer.  

Och eftersom att min mobil fortfarande vägrar lägga in bilder på datorn så lånar jag bilder mikka skickade till mig.
En bild på Henke och yasmine. klicka på bilden så kommer du till mikkas blogg.
mikka har fotat och redigerat bilden så den är på något vis inte min.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback