okej jag kan skriva om idag.

inte för att någon bryr sig.

mikka och jag vaknade, jag vaknade sent.
Vi missade bussar och kom en halvtimme sent till skolan.
mikaela var flummig som få, på engelskan började jag gråta.
samlade mig och klarade mig igenom matten, okej jag gjorde typ.. 5 uppgifter men ändå.
Hade svenska och kämpade med att formulera mig.
åt lunch och gick till musikdatorn, sedan kom en Lena och Frida och sa hej till mig!
det uppskattas! ;D
Gick till stan och satt i mvg i en timme, träffade Jenny och hennes son ett tag.
ojoj gravid är hon, inte länge kvar nu heller! :D
Åkte hem och eh.. ja jag vet inte vad jag och mikka gjorde.
sen gick jag, mikka och elias till konsum.
känns ärligt som att mikka är min syster.



Fotade några bilder, filmade mest på vägen till konsum..
filmerna gick inte in på datorn ._.
och slänger in en bild på mina 4 terrorister <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback