idag.


vaknar kvart över 8 blev ett kort samtal mellan mig och mikka
M- "klockan är kvart över åtta"
L- "okej vi kommer inte hinna, ska vi fortsätta sova?" (i en väldigt trött och mumlande ton)
M- "fortsätt sova du"

OCH DET GJORDE JAG ;D

sov till två, drog till stan köpte cigg, mötte spec, var med spec och mikka.
Köpte franks, köpte hallonsoda till mikka och en till Lena som jag träffade hastigt för hon repade.
Hoppade och klättrade, Simon gjorde oss sällskap, han hoppade och klättrade han med.
Vi mötte fredde, jonathan och någon tjej, hoppade och klättrade lite till.
Tog bussen till willys och handlade, bussen hem och lagade mat.
Hämtade bräda, och åkte till stan för att träffa Lena och Frida.
Åkte bräda, skrattade, mikka skulle hoppa, hon hoppade aldrig.
Lena och Frida skulle hem, mikka och jag gick till bussen, okej jag skejtade.
Mötte sebbe som inte trodde att jag kunde skejta, åkte fram och tillbaka vid busshållplatsen.
Får låna brädan till imorn och ha den på skolan:)
Kom hem, försökte lära mig något på brädan, ramlade, inskaffade fler sår på samma knä.
Gick in åt, sitter vid datorn.
awesome.
okej har inte skrivit allt, men i stortsett allt ;D


p.s Lena vill se mig ramla :(


p.s 2  om du vill Lena så kan jag tvinga mikka filma imorn när jag åkter så får du säker se någon gång när jag ramlar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback