men jajajjaja

försov mig idag, och när jag väl vaknade fick jag reda på att klassen skulle på studiebesök om fem minuter.
Så det gick ju sig inte att ta sig till skolan då precis.
Kalle är död nu, helt död.
Så nu blir det bara mobilbilder eller om jag lånar mammas kamera eller när jag är med en kompis och fotar med deras kamera.
trist men sant, försöker hitta en kamera, men är inte lätt..
jaja.

Idag är det varmt och skönt ute, blåser som tusan.
men satt ute med jensan och rökte i bara tshirt och mjukisbyxor.
awesome.
känner att våren är här och hoppas på att snön snart är borta!
är uttråkad till max.. vill bara sova bort resten av dagen..
men det går inte, är ju sol ute! :D
så ska ta en bok, sätta mig ute i blåsten och ta dator så jag har musik.
och sitta ute och läsa.
kan ju inte lägga mig på gräsmattan precis >-<


Bilden är fotad 22 april förra året.
kan se om jag tar mig ut på baksidan (svårt för all snö)
och visa hur det ser ut där nu.
kan ju säga att man VERKLIGEN inte kan gå med strumpor där!
snö överallt ju!
22april förra året var det i stort sett ingen snö på baksidan.
kom igen nu solen! du har 9 dagar på dig att göra så det är lika snö i år so mdet var förra året!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback