men jajajajaja rubriker suger ibland also

Utan att säga ett ord så ger du mig en glädje som inte finns ord för.
- BLAH, orkar inte-

Tänkte skriva något intressant, något riktigt "wow"
Men jag kommer inte på något, min dag har inte heller varit intressant så den kan jag ju inte skriva om.
jajaja, handlade med mor, isidor och Ruth idag.
Det är inte lätt att hålla koll på en nästan 2åring som vill springa runt och "plinga" saker med den där scan saken som finns på obs.
kom hem och gick till konsum med jenny på direkten.
råttorna har sprungit ute hela dagen och jaz har varit på mig hela tiden jag har varit hemma.
Nu ligger han och sover i buren och killarna ville in så jag släppte in dom.




HAHA ingen kommer att fatta den typ..
men jag älskar den :)
har den på mobilen, fast inte videon bara ljudet XD


jaja ska se film med familjen nu, hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback