men jag vet inte

orkar inte äta med chips nu spyr snart.
orkar inte dricka mer cola heller.
orkar inte springa på toan mer..

Drog till spec födelsedagsfest, awesome trotts att jag inte får dricka för hålet i tungan.
jossan och Linnea är awesome, lika så spec.
Linus var nykrast i världen, och jag träffade han för första gången idag.
Och jonte sa att han älskade(?) mig för att jag hade råttor.
Joffla var nykter han med.
orkar inte skriva alla som var med, känns jobbigt.
men kort sagt, så var det awesome.
(och när jag säger att joffla och linus var nyktra så menar jag raka motsattsen!)

När jag och mikka skulle gå hem mötte vi två tjejer och en kille,
dom letade efter spec fest och vi sa vars den var.
ena tjejen bröd mig på några bloss..
hejhej hon var grymt snygg!

nej jag måste nog på toa igen..
nice info, right?


bilder från tordag och fredag


Foto jag


Foto jag

foto jag

Foto Yasmine

Foto yasmine

Foto Camilla

Foto Camilla

Foto Yasmine                - jag blev sur, internet funkade ju inte :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback