lämna mig inte kalle!

min kamera gör sig redo för graven.

*Bilderna blir kornigare och kornigare.
*Den uppfattar ljuset blir dåligare och dåligare.
*Det blir ränder på bilderna ofta nu.
*Linsgrejen vägrar öppna elle stängas ibland.
*Objektivet? aja, grejen som kommer ut från kameran vägrar komma ut ibland och ibland vill den inte heller in.
*Kontrasten är på tog för hög många gånger, andra gånger för låg
*ibland blir det svartvitt av ingen som helst anledning, och ibland bara en konstig färgblanding.
*Blixten är alldeles alldeles konstig den med.

jag orkar inte med det nu längre.
Jag orkar inte med honom :(
och ja min kamera är en kille.
Han har varit min följeslagare sen april 2008.
och innan det har han ju haft en del år också.
vi har varit med om en hel del, och utan kamera vad gör jag då?
jag kan helt enkelt inte vara utan kamera, det GÅR inte..

jag måste få tag på en ny kamera på något vis.
jag måste....

Bild från google.

ÅÅÅH SNÄLLA KALLE LÄMNA MIG INTE!!
STANNA KVAR OCH FÖRGYLL MINA DAGAR!
jag älskar dig kalle :(
min älskade cpkamera <3

jag har ju lärt mig den nu, eller gjorde det för länge.
Jag känner till bristerna han har och fördelar.
Tillsammans får han och jag riktigt bra bilder!
Vi får bilder som gör att folk tror att han är en systemkamera.
bara för vi sammarbetar så bra.
och nu lämnar han mig :(
kalle min man<3
Kommentarer
Postat av: sara

R.I.P.

2010-04-11 @ 19:35:06
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback