just nu känns det som att allt som kan gå fel går fel...

min kamera är död.. så gott som.
måste verkligen städa och tvätta!
råttburen hade på något vis delat på sig så jaz  var lös i rummet.
hitta honom var inte lätt!
jag hällde ut oboypulver över hela diskbänken.
jag hällde varmvatten över mig själv när jag hade gjort koksaltlösningen.
fick alltså börja om igen..
min bror har tagit mina solglasögon och dom behövs idag.
jag är dödligt sen med min mens (för mycket att veta, jag vet)
jag kan inte äta något utan att bli proppmätt efter bara pyttelite.
jag rasar i vikt.
Jag har slagit i lilltån ett antalgånger.
jag mår illa.
jag börjar bli trött.
jag är uttråkad.
och jag klagar för mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback