Jasper<3

Sitter med ursöta Jasper i luvan, han halvt sover tror jag :)
han försöker iaf göra det skönt för sig^^
Nu så sover skiten :)

Idag så bestämde jenny och jag att vi skulle ta Tiff och ruth på lekstund i snön! :)
helt underbart vare.
pulkaåkning, fastna i snö, kall och blöt, skratt, springa efter varandra.
Kasta småtjejerna i snön, snöbollskrig.
Fast Ruth och Tiff kastade bara på mig, så jag kastade på jens.
Och jag blev snömulad av en 4åring, och en nästan 2åring.
Inte bra det du!
men inte vill man mula barn!
Ruth och Tiff ville verkligen INTE gå in.
Men Det ville jag och jenny, jag hade snö hela ryggen, i byxorna och var dyngsur!
När Jag och Ruth kom in så skrek Ruth "Ruth leka tiffnany, jenny leka!" och "ruth leka Tiffnany"
Jag vet att det står tiffnany och inte tiffany, men Ruth är 2 om lite mer än en månad och säger tiffnany inte tiffany!
Lätt att jag leker med dom tre tjejerna igen! :D



Har bara fixat tre bilder.. dom finns på min facebook, och min bdb också så HA!
aja.. skitsamma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback