jag har smärta i mina ben.

orkar inte skriva om dagen idag.
kan bara säga att det vara awesome och att jag skriver om den imooorn när jag har vaknat.
nu kliar mina ben, och jag orkar inte klia tillbaka.
ska hämta cola nu för mamma de köpt det så nu ska jag dricka cola.
och så ska jag leta upp en morgonrock och gå ut och röka.
för det är inte smart att gå ut i bara trosor!
sen ska jag smörja in mina ben för dom är torra, kanske ska smörja in hela kroppen..
sen önskar jag att jag hade sällskap i sängen så jag slipper värma mig själv.
mysigare med kroppsvärme. kom?



okej, hade tänk bjuda på en bild från idag men det funkar inte att ladda över bilder till datorn
så det blir inget av det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback