idag.

ojooj så lite jag har bloggat idag.

idag så vaknade jag och släppte ut råttorna och fotade dom.
sen började prata med yasmine på msn.
vi tyckte vi skulle hitta på något, Hon sa att hon ville på stan och äta..
Och ey, det ville jag med ju!
vi tänkte samla ihop en hel massa folk men det gick sig inte!
Vi fick med oss Mikaela, Iza, Suz, Och henke!
Efter maten så bestämde vi att vi skulle dra hem till mig och se film.
Filmen sög hårt, se inte evilenko.
efter filmen så skjutsade mamma Iza, suz och henke hem till dom :)

när jag kom hem så.... ja vad gjorde jag?
jag gjorde nog inget..
nu sitter jag i favvotröjan, och pyjamasbyxor som jag inte sover alls, som jag fick när jag var 10 eller 11.
pratar med tvillingen och saknar det som har varit <3

skriver om ett tag igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback