idag så!

Idag förvandlades till en riktigt underbar dag.
Trotts att allt verkade vilja gå emot mig, trotts att kalle har dött.
Dagen började skit, allt gick fel.
När jag bestämde mig för att jag skulle sätta mig ute i solen och deppa så vände allt.
Fick tag på mikkkkken och hon skulle komma över till mig och göra mig sällskap i solen.
Busade med Rutan,  och degade i solen i några timmar..
Sedan cyklade jag och mikka till frasses för att möta henke och sara.
bara så alla vet är det underbart att cykla!
Satt på frasses och åt och hade grymt med vårkänslor.
Cyklade till rusta och annat, fotade med saras kamera.
Cyklade hem till sara och fixade över bilderna på ett usbminne och sen gick vi upp för en brandtrappa.
typ 5e våningen.. hej svindel!
höjdrädd som jag är så var det hemsk, kände mig full.. inte bra full..
kanske bakis? allt snurrade jag mådde illa, var yr och kunde knappt stå.
men trotts det var det riktigt mysigt.
Satt sen hemma hos sara och hade roligt!
prövade skor och skrattade, ludde fick skrattattack.. och det har hon inte fått på länge! :D
Efter det så cyklade mikka och jag hem:)

Bjuder på en bild på mig själv från idag.
Fler kommer senare.
Kommentarer
Postat av: mikka

mhm, vi neeeed to do it again :D

2010-04-13 @ 09:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback