hemma nu..

imorse var inte bra..
och det var inte riktigt okej förän jag gick från lunchen.
men mår fortfarande as.
och är trötttttt..
så nu dricker jag burn för att försöka bli pigg..
gott äre iaf.

Aja.. kan ju göra såhär..
tog bussen själv till skolan, gick inte bra.. ångest som fan.
En kille på bussen flirtade typ med mig.. hej chock..
på skolan såg vi ett avsnitt av upptag granskning eller vad det heter.
sen såg vi "ninas resa"
och sen hade vi lunch, och efter det gick jag och mikka til lstan och tog bussen hem.
När jag kom hem så följde jag med mamma och ruth ( som var påskgumma, bild kommer sen) ner på stan för att köpa lite saker.
Mötte sass, damn det var länge sen.. måste hitta på något med henne snart!
mötte henne inte bara en gång, snarare 5 eller något xD
hon slog mig i huvudet med en godisspade :( <3

i helgen är det bara mamma, David, jag Och lillasyster Ruth hemma.
Fick även en försenad födelsedagspresent av farbror, hans fru och min ÄLSKADE kusiner!
så nu har jag lite pengar :) och en awesome mössa!



Ärligt, Nelson och Jasper älskar varandra till 1000%
Igår när jag satte in nell till Jaz så sprang dom mot varandra och "pussade" varann och de sov tillsammans hela natten.
Jaz håller sig var nelson än går, och Viseversa.


Harley gillar verkligen inte Jaz, han gör allt för att hålla sig undan från honom.
Och Prosper är brorsonbus :)


det är faktiskt så att Jasper är Farbror till Nelson och Prosper.
Och Japser är Kusinbarn till Nelson och
prosper.
och Nell och Propp är brorsöner till
Jasper.
Och Harley är Morbror till Jasper.
Och Harley är även kusin till nelson och
Prosper.

Körigt?
japp jag vet!

Kommentarer
Postat av: mikaka

eh, inavel eller? XD

2010-04-02 @ 00:53:48
Postat av: svar till mikaka

nej faktiskt inte XD jag kan förklara hur det ligger till någon dag xD

2010-04-02 @ 15:30:39
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback