hemma igen och internet är lika dumt.

hatar att inte kolla de bloggar jag vill kolla!
Men har iaf löst klädproblemet till pedros fest.
inte lätt att hitta kläder i en färg när man inte har så mycket färggranna kläder och när man är kräsen med vad man kan klä sig i.
Känner mig obekväm i det jag kommer ha på mig men det är det bästa jag kan göra.
Så imorn blir det middag med lite folk på en resturang för mor min fyller år på onsdag.
Sen blir det att åka hem till pedro!'
Är less på att msn, bilddagboken, facebook, spotify och att skriva saker på bloggen bara funkar.
så bli inte arg för att jag inte kollar era bloggar.
AAAAAAAAAAAAAAAAAA H MAMMA FIXADE DET! :D
nu kan jag gå in på internet och allt (A)
AWESOME! :D
awesome!! SÅ NU KA JAG KOLLA MASSA BLOGGAR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback