Hejhejhejhejhejhej

förresten, Grattis i efterskott till Blubbo, jaja han får heta det nu!

Nu är jag i umeå!
Var hos camilla med yasmine, två av mina killar och yasmines 4 tjejer, från igår till idag :)
Vi grillade hos camilla i huset,eller inte i huset..
det gick ju skitbra ._. HAHA vi fick igång elden iaf!
Nu väntar jag på att kycklingen ska bli halvklar så kan jag göra pommes, sen sås.
sen blir det middag med familjen :)
Så duktig jag är som lagar mat åt min familj :)

HAHA försök lista ut hur mycket mat man ska göra åt min familj är inte lätt!
jag är van att göra mat åt mig, mamma, David och Elias.
Och nu är det så att nu är de två yngsta bröderna också här.
Så då måste jag ränka in dom två också.
låter kanske inte så krångligt, kyckling och pommes är inte svårt att göra ju.
men när det blir makaroner eller ris, och annat måste man tänka lite längre.
Särskilt när det är tre stycken tonnårspojkar som ska äta!



Bring me the summer back! <3
fast bilden är från maj 09, men ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback