HAHA...

jag skrev aldrig om förintelsen.
Jag läste hungerspelen istället.
vi slutar lektionen snart, och sen ska jag och mikka vara på stan i många många timmar.
härligt ._.
kan ju inte åka hem för då tar jag mig inte tillbaka till stan..

Så om någon ser en person med trasiga jeans, svart skjorta och randi svart tröja, solglasögon, mörkt rätt så kort hår,snakebites, en "sjal" runt höger handled och ryggsäck så är det jag.
Men om ni inte ser mig så kanske ni ser en person med svarta jeans, svart jacka och rosa tröja, svart halvkort hår med rödblond utväxt, hål i mitten av läppen, hörlurar och ryggsäck så är det mikka!
Och du får gärna komma och säga hej om du ser oss!
kommer vara på stan från 12 till 19(?) eller 9 inte en aaaaning men iaf.
Säg hej om du ser oss!
Trevligt att träffa nya människor ju!
känner alldeles för få personer i umeå.

Bild från onsdags.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback