ehmja..

jag har ingen koll på om jag skriver rätt nu,, rättar så gttt jag kan.
ärlite onykiter.
kom nyss hem.
ägde hos pedro, har ingen koll på vilka jag strula med.
Jenny, Lovisa och Olivia iaf.. och Ponuts(?) på sanning och konka,,
inte jenny och lovisia och olivia på sanning och konka, men pontus?
ner vet jag inte.
allt ägde iaf, ville vända om och gå tillbaka till pedro hela vägen hem!
gjorde det inte, eller jo.. en gång..
Jenny avbröt mig när jag strulade med lovisa sist.
inte najsa also!
men hon höll på däcka så hon ville gå!
och det gjorde vi!
förresten ska olivia och lovisa ha credit för att dom är bra på att kyssas!
pussade många, vilka vet jag inte, nilsan och pedro vet jag, och han utan tröja!
jenny strulade med han också.. och med andra...
nej nu nu ska jag sova... allt kommer snurrraaa.

godnatt! så gott jag kan, är hungrig och vill tillbaka, trevliga människor!

Kommentarer
Postat av: sara

radera inte det här sen, fylleinlägg får ej raderas vetu

2010-04-25 @ 14:52:30
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: MANDYx

sv; klart som fan att vi kan ses :D

2010-04-25 @ 15:53:02
URL: http://mandyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback