ehm..

sara sover, saras mamma sover, yasmine sover, jag är vaken..
inte helt rätt kanske? men är inte trött alls, jag vill till stan.
Och dessutom har det snöat inatt. haaallå i förrgår var det typ sommar ju?!
Nu är det snö på marken.. haaaaalllåådär köp blåbär..
Vill inte ha mer snö, är ju 18e april nu :(

Har inte internet på min dator här hos sara
vågar inte fixa med kamerasladden på saras dator så jag kan inte visa.
får göra det när jag kommer hem,,

ett glas cola nu skulle äga, vågar jag smyga ut och ta flaskan och mitt glas?
ja det gör jag nog..ska göra det nu!
kommer... äsch spelar ingen roll för er som läser dett sen ju.
colan var inte i vardagsrummet, den var i kylen :O

funderar på om jag ska lägga mig i saras säng och se på någon film på min dator..
eller så går jag ut på promenad, men känns inte värt nu när det är snö ute.

Bilder från i onsdags, kolla till och med råttorna kunde vara ute!
har ju haft typ 17 plus ute och 9 plus i skuggan.
om inte varmare! och nu är det snö :(
Dumma norrland, dumma klimatförändringar, dumma snö.
Dumma umeå, villl lära känna fler.
hur gör man det?


Kommentarer
Postat av: sara

man umgås med folk som umgås med folk!

2010-04-18 @ 13:58:55
Postat av: svar till sara.

och vilka är det folket?

2010-04-18 @ 14:18:10
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback