eeeh..

ursäkta det nyktra inlägget igår.
men det är så det blev.
Gårkvällen ägde och annat kan jag inte påstå.
Blev lite mycket alkohol, snubblade fram hela vägen hem.
Härligt att jensan fanns med som stöd iaf.
Nu är pedro 17 och grattis till han i efterskott.
Älskar den pojken :)
Det var mycket trevligt folk på festen.
kan inte skriva så mycket med nu, ska faktiskt iväg och äta middag.
haha, lycka till ._.
har ätit en majsschnitzel och ett glas cola, spyr snart av bara det.
huvudet tål inte ljud som det ska, ajaj bakis tror jag.
Men tröstar mig med att Jensan mår sämre!
nu ska jag leta kläder sen går jag.
skriver när jag kommer hem!
och ska se om jag får tag på bilder från igår också.
Kommentarer
Postat av: MANDYx

sv; typ anytime! vi borde parta

2010-04-25 @ 19:56:34
URL: http://mandyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback