duktig jag är.

Finns en bro som går över en väg.
När jag ska till stan från skolan så går jag över den bron.
Mikka, jag och jenny gick där idag, inget konstigt med det.
Jag bestämde mig för att jag skulle skejta ner för den.

så som på bilder ser bron ut för er som inte vet.
Började i mitten och skrek till jenny och mikka att jag jag skulle ramla.
Det gick faktiskt jätte bra, klarade det jättebra, när backen var i stort sett slut gick det världigt fort.
Och brädan körde på något vis på något, för den hamnade åt hellvete och jag åt ett annat håll.
Skraade upp armbågar, händer, knän, och slog i ljumsken eller vad det heter, men det där benet där.
är svullen där, asont göre.
och kan inte påstå att det var skönt att duscha med kroppen full av skrapsår!
Var på stan med Jenny, Mikka och spec, mötte sen zahraa, åt gott, var på hemköpstaket skrek och sjöng så mycket som halsen orkade, skejtade och ramlade igen..
Mikka ramlade också!
orkar inte skriva allt jag har gjort, mikka vet säkert bättre.
http://mikkka.blogg.se
kika in där så får ni säker en bättre förklaring tror jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback