det gör så ont att se dig såhär.

Det gör så ont i hela mig att se dig lida, att säga saker som inte ens hör ihop med något alls.
Att höra dig gråta,  att se dig ha så ont, när din panna är så varm att man bränner sig på den.
När du ligger i min famn och inte ens orkar röra dig, du orkar inte ens lyfta huvudet.
Man ser på dig att du mår så dåligt och jag kan inte göra något.
Det enda jag kan göra är att hålla dig i min famn, vagga dig och sjunga för dig.
Kan sjunga för dig tills den dagen jag dör, kommer alltid och evigt att älska dig.
ikväll när jag sjöng för dig och febern hade gått ner så bad du mig vara tyst, du mumlade lite sen sa du.
"lyda, jag älka dig, torayster bäst."
Du är det vackraste jag har, du är mitt ljus i natten och jag älskar dig.
Ett liv utan dig är ingenting värt. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Ge henne en Alvedon, så ska du se att hon mår bättre ;)



JAG KOMMER INTE IHÅG VAD JAG LOVADE??



Vill du hjälpa mig med designen på min blogg?

2010-04-29 @ 08:48:22
URL: http://millac86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback