dagen idag.

nu kör vi ett trist och alldagligt blogginlägg om dagen idag.

vaknade med lillasyster i sängen som skrek emma och jag fattade inget.
Mamma informerade mig om att jag hade bett om att följa med till maria och janerik så jag klev upp,
gjorde koksalt och medans koksaltet svalnade kollade jag mailen och klädde på mig.
vi åkte till maria och det blev tacos och sen kakor och glass! (kakorna hade Emma som är 4 gjort!)

Efter det åkte vi hem, mamma såg till att Ruth somnade sen så åkte vi till bion!
Såg Draktränaren med mamma, elias,Isidor,Simon,My,Elvira,Fia och Jörgen!
Efter bion så handlade vi lite på obs, och när vi kom hem så åkte jag nästan direkt till stan och mötte sara.
Vi åkte hem till sara och pratade ett tag, jag åkte hem och satte mig på msn och tråkade.
Madde hade tråkigt hon med så jag tog bussen och träffade henne och pratade.
kom hem och satte mig vid datorn.
Vilket liv jag har ._.
HAHA aja, dagen har varit helt fantastiskt awesome!

Nu så ska jag värma mig, dricka burn och se film! :)
om ni vill något så hör av er på msn eller något!
de flesta av er har min msn, om ni inte har den.. fråga om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback