congratz


Grattis Jenny <3
"typ" 11 år tillsammans <3

Jag minns när vi var små, vi skrek på varandra och sa att vi hatade den andra och att vi aldrig mer skulle umgås.
det gick sällan så lång tid som ens två timmar innan vi lekte igen.

Jag minns när vi alltid hämtade grodägg,
Jag minns ior blixten hoppgädda, jag minns safir,
Jag minns han killen som dödade nästan alla äggen.
Jag minns när vi alltid såg buffy,
Jag minns när isa födde första valpen.
Jag minns när du och jag alltid var ute med Laila och Ronja när dom var valpar,
Jag minns strex, Kelvin och boxertiken,
Jag minns när vi cyklade utan händer och både du och jag ramlade på och Jöll över varann,
Jag minns när jag lånade din cykel i slutet av mars en gång och körde in i en snöhög för den hade inte bakåtbroms,
Jag minns majbrasan på fotbollsplanen varje år,
Jag minns när vi gjorde lerfigurer och gav till varandras mammor,
Jag minns när vi alltid mobbade vickan,
Jag minns när vi alltid körde brobrobreja(?)
jag minns när vi alltid lekte med gosedjuren ute,
jag minns när vi alltid åkte till nydala och badade,
jag minns att vi alltid frågade om vi fick klappa alla hundar vi såg,
jag minns att vi planera för att skaffa kaniner,
jag minns när vi skulle bygga en cirkus, elelr ett tivoli,
jag minns när vi altid badade i badpoolen,
Jag minns när vi lekte med barbies hela tiden

Jag minns när jag sa till mamma att jag älskar dig men du är jätte jobbig ibland, då var jag kanske 9.
Jag minns när vi blev blodsystrar.

Jag älskar dig, du betyder så mycket mer än du tror.
så mycket mer än du vet, så mycket mer än du kan förstå.
Utan dig finns ingen jag.
Du är en av dom få som jag skulle ge mitt liv för.
Du är en av dom få som jag kan hata och älska på samma gång.
Du är och förblir min syster, min barndomsvän, min blodsyster, min fru, och min bästa vän.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback