äggen var klara.

jag stekte färdigt äggen,åt mackorna med äggen på.
Drack mjölk, sköljde med koksalt, gjorde ny koksaltlösning.
slogs med en katt sov vägrade komma fram från under min soffa.
och såg att klockan var 08.25.
Sova?
ja.. gärna men jag är inte trött..
vakna? hur det nu än ska gå till undrar jag verkligen!
SNÄLLA GE MIG NÅGOT SÅ JAG KNOCKAS PÅ EN HALVTIMME OCH SEN SOVER HELA NATTEN!
orkar inte sova dåligt längre, orkar inte med att inte vara trött, och behöva vara trött i veckor för att jag knappt kunnat sova i två veckor.
JAJA hej jag klagar, men jag är less..

Vill ni veta en sak? jag vill just nu bo högthögthööööööögt upp i ett höghus!
bara för att jag är så idiotiskt rädd för myror.
och kom inte och säg att dom är mer rädd för mig!
HUR KOMMER DET SIG DÅ ATT DOM VÅGAR KRYPA PÅ MIG!?
VA.. den ni!
ah juste, inget vet varför jag vill bo i ett höghus..
jo såhär är det, jag bor i ett sutteränghus, på våren när det är lite för kallt ute med varm så myrorna vaknar,
då flyttar myrorna in till oss..
De senaste 2 eller 3 åren har de varit i datorrummet..
askul, det ställer jag höll till mest!
nu är dom på övervåningen igen, jag vill inte ha myror :(
jag har faktiskt mitt rum på övervåningen, och myrorna är inte sisådär långt ifrån mitt rum!
alla år har jag klarat mig från att dom är i mitt rum, men tänk om det inte blir så i år?
usch...
såg en myra i badrummet igår, och jag skrek på simon..
så kommer simon dit med ruth, då sa jag att han skulle ta ut henne för hon ska inte se vad jag är rädd för..
hon blir ju rädd för det då!
sen när han ska döda myran, då kryper den upp på hans finger och så kastar han den på mig!
det var inte snällt :(

HAHAHA jag låter som en 12årig fjortisbrud som ropar på sin bror för att döda en spindel XD
men det är inget skämt, en av mina värsta mardrömmar är att myrorna äter på mig, och äter upp mitt kött så det är bara ben kvar!
eller jättejätte stora myror.. ÅÅÅÅH..
nu slutar jag prata om det här okej?!

jaaja, ska försöka vila ett tag.. bara för att få lite kraft..
HAREBRA!


en riktigt riktigt gammal bild på mittt rum.
uuuh marsvins pojkarna :( <3
R.I.P <3


och nej jag tänker inte leta upp en bild på myror och lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback