tänkte påpeka att

...alla bilderna som är på min bdb är fotade av mig om inte annat skrivs.
Ibland glömmer jag skriva att någon annan har fotat.
Men det är alltså absolut inte tillåtet att sno bilderna och lägga upp någonstann och påstå att du själv har fotat dom.
En del bilder har vänner fotat och så vidare,men jag anger oftast att det är andra som har fotat.
många bilder på råttbebisar är fotade av Camilla.
Visst är det så att många bilder är fotade med min kamera men av mina vänner.
men åter igen, sno inte mina bilder och säg att du har fotat dom för jag kommer att anmäla

Kommentarer
Postat av: yasmine

är det någon som har snott? :o

2009-09-27 @ 13:26:50
URL: http://www.upprepat.blogg.se.
Postat av: svar till yasmine:

jag vet inte, men för typ ett år sedan var de någon som snodde från min bdb..

men jag hade bara tänk att skriva det för ja.

och om någon vill ta en bild och använda den kan dom fråga och sedan skriva vid sidan om bilden att jag är fotograf :)

så är det lättare vet du ;)

Eh..... ah..

2009-09-29 @ 11:51:12
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: Camilla

tar du bebisbilder från mig gör de inget för de är dina råttor då :3

sålänge inte de står att du fota dom xD

men de bruka de inte

haha

2009-09-29 @ 23:36:34
Postat av: svar till camilla:

hahaha nejdå jag skriver inte att det 'r jag som har fotat när du har gjort det ;)

2009-10-01 @ 20:39:14
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback