skola och sjuk

men typ tjena, gick till skolan idag TROTTS att jag knappt klarar att stå på benen.
Gick nyss in till the nuuuuuuurse at schooool..
Hon sa att jag ska typ kolla upp så jag inte får lunginflammation..
För hon sa att jag väser :O
läskigt värre, och jag gick bara in dit för att få alvedon..
mamma säger att jag ska typ gå hem, och the nuuuuuursee sa typ "Meen VAD gör du på skolan när du verkar på så dåligt.
Oc du tjeeeena jorden snurrar typ runt, jag lovar..
jag känner, mig... väääldigt konstig...
VÄLDIGT, jag.. leva... adjö....
Seriöst, jag kan typ knappt se för allt snurrar, kanske jag borde gå hem?
also gud, vill ju dra till nydala eller sara eller vad de nu var ikväll, läääätt att jag inte kommer orka de.
Ska iaf på youth gathering på kyrkan så jag kan slappna av på riktigt.
JAG SPYR SNART, om jag ställer mig upp svimmar jag.... ärligt, kanske ska försöka få pappa eller eva att hämta mig..
Så jag tar mig hem.....






HEJDÅ BLOGGEN, ses og senare idag.
Kommentarer
Postat av: sara

väsigt lydia, väsigt



lät inte bra

2009-09-18 @ 13:29:07
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

jag väser som.... äh vet inte änns vad som väser..



äh, det var inte så farligt, sa läkaren iaf.

fick starkade astma mediciner osv..

2009-09-18 @ 23:40:52
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback