så, nu är det snart lördag enligt klockan.

hejhå, läkaren sa att det inte var så farligt.
Fick starkare astmamediciner och tog blodprov och så.
och den här dagen har seriöst varit otursdag.
skolan var bra trotts att jag mådde skit, när vi kom till läkaren fick vi vänta i typ 40 minuter på att få komma in FAST att jag hade en bokad tid.
Sen skulle vi ta blodprov och fick vänta på de länge.
Sen skulle mamam köpa nå på en barnaffär.
och jag och mikka stod utanför och lekte sura barn, eller snarare var sura barn.
sen så blev jag tvungen att äta för jag höll på spy, och då drog mikka hem.
och jag fick dåligt samvete för det :(
Sen efter maten gick vi till apoteket för att ta ut min medicin.
Och jag lovar det tog en timme, för hon i kassan var helt förvirrad >.<
Sen stod vi och vända i en halvtimme på en buss som aldrig kom men skulle kommit.
Och jag somnade nästan på bussen, med Rammstein och låten Benzin på högsta volym på mp3n :)
och när jag kom hem hann jag precis sätta larm på mobilen så jag kunde vila en timme innan jag däckade i sängen.
Blev två timmar jag vilade, och åt när jag vaknade och drog sen till konsum och köpte cola och choklad sen satte jag mig här..
UNDERBART?
rätt så, ont i ryggen bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback