måndag 7/9



Nu är det såhär, alla mina nya bilder är på min bärbara.
alltså inga nya bilder alls på den stationära, trist men sant.
Därför langar jag en bild från 7e augusti.
Sitter här och lyssnar på musik och ska snart upp och leta rätt på prosper, den jäkeln har gått och lagt sig för att sova någonstanns i rummet.
Nelson är redan i buren bara prosper som fattas.
Sen ska jag duscha och sedan se film, äta chips och dricka cola :D
för övergt, jösses vad jag saknar min tvilling.
aja, snart är det oktober och koncert! :D
langar lite bilden från när Camilla var hos mig med 3 av hennes råttor.
  
       -Gerard-              -Bror Jope-             -Prosper och hans morbror-
  
      Torzten       -Gerard, Nelson och Jope- Nelson, Prosper och Gerard -
  
-Nelson och Gerard-    -Syskonträff:)-
                                 -Nelson, Jope och Prosper- :D


-----------------------------------------------------------------------------------

Ja min blogg innehåller mycket råttbilder, men snart blir det annorlunda.
Har inte så mycket annat att skriva om än om råttorna.
Idag var det ju skola, Sen somna jag i soffan med lillasyster sovandes på magen.
Cyklade hem till azzé och rökte med henne, och satt sällskap med henne i lokalen när hon duschade.
Sen cyklade jag hem och satte mit här, och nu måste jag hitta prosper! xD

adjöken!

Kommentarer
Postat av: Mikka.. ? :O

kommentar, kommentar, kommentar... ?



:P ahah

2009-09-08 @ 22:27:01
Postat av: Camilla

"Ja min blogg innehåller mycket råttbilder"

haha tänker på henke ><

ba för jag eggar råttor :3

2009-09-11 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback