kommentarer?



Ni är inte särskilt bäst på att kommentera.
Aja, skola idag med, såklart! vad annars! :D
teatern var väl lite sådär, uppvärmningen var skitjobbig, det typ forstade svett om mig.
på bilden blev det lite problem men det löste sig.
Första musiklektionen sög verkligen, TOTALT.
Andra var MYCKET roligare :D
Sen var det dags för tyska, tur att jag har snäll lärare och två snälla tjejer som hjälpte mig med de saker jag inte förstod, går nämligen kurs3 och jag har ju aldrig läst tyska, trotts det förstod jag i stort sett allt.
Kanske 13 ord på en timmes tyskatalande lektion som jag inte förstod.
"high five" jag kände mig duktig :)
Jajaja käft, det är duktigt att läsa tyska med dom som har läst tyska sen 6an och vara i stort sett lika bra på att förstå.
kan ju dock INGEN gramatik typ (A) hehehehe.
men det ska lösa sig sa Carina ^^



Inte världens bästa och skarpaste bild, men aja, jag gillar den

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Förresten, nu blir jag emo crycry cutcut, men... varje dag gråter jag nästan, och de är ca 5 dagar av veckan som jag faktiskt gråter på, bara för att jag älskar och saknar Tom så fruktansvärt mycket.
Om jag kunde beskriva hur mycket jag älskar henne skulle jag göra det.
men det går inte, och jag känner mig bara tom utan henne, jag vill ingen annat än att komma hem igen.
Jag vill verkligen ha henne vid min sida för evigt, det känns som att någon har tagit min andra halva.
Jag saknar alla minnen så mycket att ord aldrig skulle räcka till.
Jag saknar djuren så det värken hela vägen in till benmärgen.
Jag saknar själva henne så mycket att orden verkligen inte änns täcker en tusendel av hur mycket jag saknar henne.
Och hur mycket jag älskar henne, det finns det inga ord för.


"I'm carrying your heart in mine"


"Too young to die but old is the grave"


"Can't imagine life without you"





"Even if you cannot hear my voice, I'll be right beside you dear"



Jag älskar dig av hela mitt hjärta Tom, Tvilling, Storabror. <3
Kommentarer
Postat av: Mikkkaaa vafeen

Asså, inte för att.. ja...

men det finns ju inget att kommentera i det här XD typ bara om "tom" ju.. känner inte ens henne.. och typ hur duktig du är på tyska xD



ehh.. typ.. hej! :D

2009-09-08 @ 22:28:55
Postat av: svar till mikka

DET STÅR JU OM SKOLAN :(:(:(:(:(:(:(

är jag ju sällan xD

2009-09-08 @ 22:31:11
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: Mikkaaaaaa

asså jo, typ att musiken var kul :D Fast vi spelade så mycket för fort men :O hahahahhh..

och jag blev mobbad :( men annars var det kyul :D

2009-09-08 @ 22:31:31
Postat av: Anonym

Hej

2009-09-08 @ 22:32:24
Postat av: sara

tycker också om bilden!

och tyska gramatik kan dö.

2009-09-08 @ 23:37:53
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till mikka, igen ;) ;

hahah ja vi failade xD

äh jag blev ju ockspå det :(

2009-09-09 @ 19:56:12
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: svar till sara

Men typ tja, ja tyska gramatik kan dö..

och ja bilden är fin :D

2009-09-09 @ 19:56:53
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback