Jahapp kväll och allt..



Den här dagen har gått både sakta och snabbt.
och jag är verkligen dålig på att blogga, men jag gör mitt bästa.
har massor att göra nu med skolan och släppa ut råttorna, de få läxor vi har, motionera och allt annat.
jag sitter knappt vid internet mera, helt sjukt.
Råttorna sprang ute i lite mer än 4 timmar idag och ändå vill dom ut mer, galna djur jag har (A)
Jag är den ENDA i min klass som börjar 08.25 imorrn, för jag har tyska.
Sen har jag typ, 3 timmars hål helt i min ensamhet. G-R-E-A-T -_-'
Jag ska möjligen söka jobb också, så jag tjänar pengar.
Då kommer jag ha ännu mindre tid, men vi får se hur det blir med det när jag har gått i skolan ett tag och så får vi se om jag orkar.
Jag måste fixa min header, men vet inte riktigt hur jag gör, för jag har glömt allt.
Så det skiter jag i totalt.
Imorrn ska jag typ handla kläder, och sen typ cykla till Yasmine's mamma och vara där med Camilla och Ysamine och råttor :) fler vet jag itne xD
Och jag vill ha en till liten busig pojke som kan springa i mitt rum :)
Just nu sitter jag och kollar på råttor på "råttor i fokus" och pratar med Camilla om råttor.
härligt :)
Kommentarer
Postat av: sara

"Och jag vill ha en till liten busig pojke som kan springa i mitt rum :)"



en pojke? en råtta eller en männsika? ;)



gulligt öra, by the way

2009-09-03 @ 23:41:32
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: yasmine

Sv:nja sådär på gränsen jag håller på att lära kissemisse!

men om jag har dom på axeln och honom i knäet så bryr han sig bara om att han ska bli klappad,gosig som han är!



mina råttor är ju också sådär!om dom fick välja så skulle dom vara ute ur buren helatiden!lite smått galna djur.As fin töjning förresten!

2009-09-04 @ 12:00:29
URL: http://upprepat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback