Igår.

Igår var jag ju hos Yasmine med Camilla och 10 råttor (varav två var mina ;) ..)och tre katter :)
Vi lagade mat, eller jag och Camilla gjorde, vilket för första gången gick åt skogen i stortsett xD
Sedan skulle vi faktiskt göra chokladpudding men fanns inte tillräckligt med mjölk.
Så vi letade pant, och gick till OBS (coop forum) för att köpa mjölk, fromenaden tog mer än en och en halv timme xD
När vi kom tillbaka så myste vi med råttor och kattunge (A)
Märkte även att Prosper är läskigt lik sin pappa.
och jag menar verkligen läskigt lik, jag längtar efter att få se hur det blir när Prosper är stor :D
          
Systrarna, Kiwi och Jonna        mamma, paramore:)
 
   Syster Helsinki          och så Jackson såklart :)

Camilla hade även med sig pappa Clyde, morbror Gerard och bror Jope :)
härligt! :D
Efter råttmyset och kattungemyset gjorde vi chokladpudding :D mummmmms!
Och sen när jag skulle ta bussen och vi satt och väntade på den kom en hel massa fulla ungdomar.
Dom skrek massa saker och var allmännt störande.
Tillslut när vi hade väntat i en halvtimme började vi gå istället.
Camilla och Yasmine följde till dageset på södra slevgränd och sedan vid konsum mötte jag Sofia, och Sen mötte vi mikka :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback