fredag!

ehm ja, igår vad hände igår.. det minns jag inte änns xD
idag försöv jag mig, andra fedagen i rad -_-'
men drog senare till popen och hälsade på, hälsade även på omega (mina gamla klasser)
Sen drog jag jenny och mikka till stan.!
SHIT DET VAR KUL! :D
var med jossan, Fisk, Sanna?, och hej jag har glömt vad du hettte förlåt, och så med en som hette Jennie.
jag och namn, vi äger >-<
aja, det var kul!
sen drog vi till döbelns och såg jonas och några sndra som körde parkour.
då var vi men hanna, och sen tog jag och mikka bussen hem och sen var jag azze och mikka barnvakt åt lillasyster min.
mötte även elina på folketshus, störtkul! :D
hon bjöd mig på en godisbit och jag tackade henne äntligen på riktigt för att hon räddade mitt liv :)
Nu ska jag gå och äta chips och dricka cola och se film med min mamma och låtsaspappa :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback