ehm. ja..

var lite sjukhuset idag och kollade upp min fot.
itne brutit den, men som sa inte heller att jag inte har spricka,
har jag en spricka gör dom ändå inget så ja.
aja.. här kommer en bild, men tänk på att den är mycket blåare i verkligheten

Sen var jag på stan men Emmut, Isak Johanna, Rebecka och ett litet litet tag yasmine och Sara.
Mötte även lollo idag på stan, och Dessi,och jasmine och någon till som jag inte vet vem det är.
Och mintra och Linn, och gh. aja.. massa folk..
ska kanske till azzé snart eller till sara och se film.
om jag orkar gå, har skitont i foten.
Min cola är snart slut, och min cider ÄR slut, mina chips är nästan slut och dipen är slut.
underbart >-<
jag är uttråkad som få! och mitt internet segar!

----------------------------------------

Du gör mig tokig och jag vet inte varför, men det är bäst för dig att du slutar nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback