Tiden då, Tiden nu och Tiden som kommer.



Som liten var allt en lek, det fanns inga problem.
Jag visste inte att jag kunde känna sådan glädje och smärta på samma gång.
min "mormor" har dött och ändå är jag glad, men samtidigt så ledsen att jag inte vet vad.
Jag längtar tillbaka för några månader sedan.
Jag saknar att umgås med folk i stan, numera är det bara jag och mikka i stort sett varje dag.
förstå inte fel, jag älskar att umgås med mikka.
men jag saknar Yasmine, Henke, emmut, Sara, Jenny, Sass och alla andra så förbannat mycket.
just nu känns det som att den tiden var lättare än det är nu, men just då kändes det inte så lätt.
Jag saknar känslan att vara i stort sett fri.
Jag saknar skolan som den var då, och jag saknar alla kompisarna jag hade.
hösten kommer att vara saknad, även om den inte känns helt värd.
Jag önskar att jag hade haft mer utav stan, mer utav kompisarna.
men det ska ändras nu!
nu är det en ny Ludde som kom hem från stockholm en ludde som ska satsa mer på kompisarna.
I stället för så mycket på familjen, för dom har jag ändå tid men på kvällarna.
Det ska bli mer filmkvällar, med fester, med sena kvällar i kalla stan.
Mer städat rum och mys med råttorna mina.
Med av mys egentligen!
och mer tid till att veta vad jag själv vill.
Dessutom borde jag återuppta fotandet, jag har tappat det lite.
För jag har tappat mig själv, men nu tar jag nya tag.
Kameran ska med mig överallt! (elelr så gott som överallt!)



Och yes, som vanligt är alla bilder fotade av mig om inte det står något annat.
fast bilden på mig när jag är liten är fotad av min mamma.
Kommentarer
Postat av: sara

JAG ÄR FAN PÅ! HÖR AV DIG FÖRFAN

2009-10-13 @ 22:47:52
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Svar till sara:

Ska vi styra upp en fest snart?!

2009-10-14 @ 22:23:17
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback