sådärja

sitter här och vaktar min sovande lillasyster.
I helgen ska jag och Yasmine dra till Camilla och hämta våra små bebisar :)
Just nu ligger min snart 3åriga kissekatt framför mig på skrivbordet och sover.
Min store klumpeduns! :D
http://open.spotify.com/user/luddejaede/playlist/1hdNE9bh4I4iKoGKsUT3Dm
Har lyssnat typ 75 gånger om på den listan.
härligt, härligt.
Har inget att göra..
Curch on sunday äger ut som jag vet inte vad!
Jag typ.. är fortfarande i extas över koncerten.
och jag är typ fortfarande helt slut!
Nu ligger kissen som har brukade göra när han var liten :) upp och ner med armarna rakt fram :D

såka! :D men nu ligger han raklång längs skärmen ist för mot tangentbordet, för nu ärhan lite gör lång :D
hHAHA
Aja , hejdå ny ska jag göra en ny header!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback