R.I.P

 

R.I.P
jag vet inte när hon är föddV091011 ca15.00
 
"mormor" - så många dagar av min barndom är du med i.
Jag kommer sakna dig mer än vad jag redan gjorde.
Jag som hade önskat att jag hade fått träffa dig en sista gång.
om så än bara för några minuter.
Det söt verkligen att jag inte var hemma när du och morfar kom hit.
Du borde iaf veta att du finns i mitt hjärta för evigt.
Jag glömmer dig aldrig "mormor"
Även om vi inte sågs ofta, även om jag sist träffade dig och morfar när jag var 9.
Även om det är så.
Så betyder nu så sjukt mycket för mig.

Vila i frid.
Jag önskar jag kunde komma på begravningen.
Jag tänker iaf hedra ditt minne så gott som jag kan.
"mormor", Du betydde mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback